Bir insani unutmak zorunda kaldınız mı hiç ?

Evet insanlar bir gün geldiğinde çekip gider hayatınızdan benim hayatımdan bir insan gitti ve gittiği gün sanki benim canımdan can gitti geriye benden bir eser kalmadı hani ölmüş gibi hani aslında hiç yokmuşum gibi ne biliyim belkide hayatın bir kahpeliğidir buda ama benim bu insanı unutmam lazımdı belkide unutamadım belkide unuttum diye kendimi kandırdım ama o güzel günleri özlüyorum sahte günler olsada özlüyorum kendimde hiçbir zaman suç aramadım aptallıktı bu hıh gerçi aşkta aptallık değil midir ? Seni bilmiyorum ama ben seni unutmadım aklımın bir köşesinde durmadan yaşıyorsun aklımda ve kalbimdeki ağrılara sebep oluyorsun neyse fazla uzatmıcam güzel anılar için teşekkür ederim hayatında mutluluklar sahte kadın..

#Arius !

Bu yazıyı okuyanların dinlemesini istediğim bir yorum şiiri :

 https://www.youtube.com/watch?v=k6kTHopcIBw

Yorumlar